2019年5月14日星期二

About Dailymade Bakery

Company Profile 

Business Registration No :  002888471-P
Address : Melaka
No Telephone: 011-10980849
Email : dailymadebakery@gmail.com
Facebook: Dailymade Bakery

1.Company Overview: 

  Dailymade Bakery ( 002888471-P ) bertubuh  pada 30.9.2018. Syarikat kami mengkhusus dalam homemade bakery. Kami memperkenal pelbagai product yang sedap dan menceriakan tidak kira pada hari biasa atau pada musim-musim perayaan. Pemilik bakery dailymade dengan semangat dalam bakery. 

  Aktiviti perniagaan utama syarikat kami termasuk kepada pelbagai kuih yang digunakan untuk sebahyang kaum cina. Selain itu, saya juga membuat kek chiffon, fruit tart, roti, kuih steam dan sebagainya. Semasa pada musim perayaan tahun baru cina, kami akan memperkenalkan kuih raya kegemaran orang ramai.   

  Kami komited untuk menyampaikan peningkatan dan kecemerlangan yang berterusan melalui pasukan kami yang berdedikasi untuk melebihi jangkaan pelanggan,  Kami juga menghargai untuk memenuhi keperluan untuk memenuhi keperluan pelanggan dan mengekalkan dan mengekalkan hubungan perniagaan jangka panjang. 


2.Mision : 

- Menggunakan bahan semula jadi 
- Memberi perkhimatan yang tip top kepada value customer.


3. Product and Service 

-  Kami memperkenalkan product dan service dengan berikutnya :



                   Chiffon Cake 







                                                                                                                                     Fruit Tart
          Steam  Cake (  发糕)



Selain itu, kami juga mempunyai product yang ramai, seperti swiss roll, roti dan lain-lain... Segala pertanyaan atau tempahan boleh cari kami di Facebook. 










没有评论:

发表评论